zaterdag 28 maart 2020

Rooie Frans & The Rocking Rebels – Trilogy – Epiloog


originally posted January 13 2013

Na enkele maanden je trilogie weer eens doorgelezen: het blíjft vet (net as ik..)
Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie op deze Top-Trilogie. Als je het zo allemaal op een rijtje ziet staan, is het inderdaad verdommes indrukwekkend, MAAR het is zeker niet alleen aan mij te danken dat Eindhoven zo op de kaart is gezet.. Veel Rebels van het eerste uur zijn nog steeds actief in de Rock ‘n Roll, méér en fanatieker als mij. Zonder deze Kanjers (Lange Kees, Gestel, D’n Amsterdammer, Bobby, Ger, etc. etc.) hadden de Rocking Rebels niet alleen minder groot geweest, maar waarschijnlijk zelfs niet bestaan.. Dus ik ben blij met deze kans, om op hun importantie te kunnen wijzen.
Die zwarte bladzijden in mijn leven zijn PUUR ‘n persoonlijke aangelegenheid. Dat stond zo ver van de Rebels af, en mag de groep nooit aangerekend worden. De LEIDER was ‘n domme hond, NIET de Rebels! Val mij lastig met verwijten: terecht. Maar niet mensen die er helemaal los van staan.
Tenslotte was ik overweldigd door alle reacties.. Prachtig. Sommige zó warm en gemeend dat ik er tot tranen toe geroerd was. Dat deed meer goed als ‘n klap geld! En Trots, dat wij, als bende “snotneuzen” Eindhoven Rockcity op de kaart hebben gezet, en zó hard hebben gestampt, dat het nu nog steeds doordreunt!
En aan de auteur: B, ge bent ‘n zware tofferik met ‘n gouwe pen.. Hulde. X
TC Frans “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten